Followers: TQ

Carian Dalam Laman ini

29 September, 2012

Tahu

Tahu

Kautahu akutahu
tahu sama tahu
aku tak tahu apa yang kamu tahu
kamu tak tahu apa yang aku tahu
mahu kamu tahu apa yang aku tahu?
hah! tak mahu tahu
bagus! jangan ambil tahu
mahu beritahu apa yang kamu tahu?
hah! tak apa aku tak nak tahu.

Tapi jangan buat-buat tahu
kalau tak tahu
cakap tak tahu
senang aku tahu
senang nak memberi tahu
apa-apa yang kamu tak tahu
dan kalau aku tak tahu
aku tanya orang tahu
sebelum memberi tahu
apa yang telah aku tahu
supaya kamu jadi tahu.

Kamu tahu
apa yang aku beri tahu?
kalau tak tahu
kamu tanya yang tahu
supaya aku tak perlu memberi tahu
perkara yang kamu tak tahu
setelah aku memberi tahu
kamu tetap tak tahu
aku pun tak tahu
apa lagi yang kamu tak tahu
aku rasa kamu pun tak tahu
apa yang kamu tak tahu...

tahu?...

CNM

No comments:

Post a Comment